Afscheid met een hoofdletter A - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Roos Oosterwijk - WaarBenJij.nu Afscheid met een hoofdletter A - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Roos Oosterwijk - WaarBenJij.nu

Afscheid met een hoofdletter A

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Roos

30 November 2013 | Nederland, Utrecht

Lieve allemaal!

Vandaag dan toch echt de dag dat ik vertrek naar Oostenrijk. Ik denk dat ik vandaag de meest stressvolle dag in mijn leven heb meegemaakt. Nu kennen jullie mij allemaal en weten jullie dat ik normaal al errug veel stress ervaar, dus kun je naaaagaan wat dit voor een dag is geweest. En natuurlijk wilde ik weer veel te veel spullen meenemen. Want ja, stel je voor dat ik dat blauwe t-shirtje dat ik drie jaar geleden heb gekocht en daarna nooit aan heb gehad in Oostenrijk opeens wél mooi vind, of dat ik nu toch echt gouden sieraden ga dragen en daardoor dus óók dat gouden riempje om kan doen. Helaas moest ik wat dingetjes thuis laten liggen, maar gelukkig hebben ze in Oostenrijk winkels (en verdien ik geld). Volgens mij komen de consequenties van dit vertrek nu pas binnen: doei kamer, doei huisgenootjes, doei band, doei ski100, doei Ziva, doei Gyas, doei Groningen, doei familie. Waarom deed ik dit ook alweer?? Eén blik op mijn handschoenen (mijn nieuwste lievelingsbezit) geeft me antwoord op deze vraag en ook een beetje berusting: ik ga gewoon lekker skiën. Dat gaan we dus maar doen! Ik hoop dat ik voor elke vriend die ik achterlaat in Nederland er één terug krijg in Oostenrijk waarmee ik de pistes en de kroegen onveilig kan maken.
Nu vertrek ik naar Kaprun met één tas vol met kadootjes en één tas vol met al het andere en als ik morgen wakker word is er sneeuw!

Dag lieve lieve lieve iedereen, ik ga jullie missen!

  • 04 December 2013 - 14:46

    Jannie:

    Leuk berichtje Roos, hoop dat je het verder naar je zin zult hebben. Ik denk aan je.
    groet oma

  • 09 December 2013 - 09:06

    Charlotte:

    Lieve Roos fijn om je te volgen. Wanneer komt het volgende deel? Veel plezier daar!
    kus

  • 11 December 2014 - 14:27

    Evelien Bodenstaff:

    vandaag ov-chipkaart gevonden, wellicht is die van u.

    groet, e.b.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

wintersport avontuur!

lekker skifahren

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2014

Feierabend

26 Februari 2014

zwart/wit

13 Februari 2014

Promotie

02 Februari 2014

Prepareermachines

18 Januari 2014

Een echt Flugzeug
Roos

Actief sinds 25 Nov. 2013
Verslag gelezen: 531
Totaal aantal bezoekers 5407

Voorgaande reizen:

30 November 2013 - 31 Maart 2014

wintersport avontuur!

Landen bezocht: